Často kladené otázky

Všeobecné

Čo u vás nájdem?


Ako vyplýva z našich kategórii, kombinujeme "vnútornú a vonkajšiu krásu". Teda chceme vám pomôcť najskôr odstrániť príčinu problému a nie iba skrývať následky. Vrámci "vnútornej krásy" ponúkame doplnky stravy zo skutočných ingrediencií, na 95% vegánskeho pôvodu, z trvale udržateľného hospodárstva. Vyberáme značky, ktoré poznáme, na 100% im veríme, máme odskúšané, značky, ktoré nedrancujú životné prostredie. "Vonkajšia krása" - to sú produkty na telo, tvár, vlasy, pre deti, dospelých. Ponúkame vám kozmetické značky so skvelým zložením, perfektnými recenziami z celého sveta a s nemalým počtom ocenení na ich kontách. V "intímnej hygiene" sa zameriavame na ženušky a prinášame im menštruačný kalíšok OrganiCup, ktorý je spoľahlivý, bezpečný a svojej majiteľke slúži 5 - 10 rokov.





Po objednaní

Doručujete aj do Česka?


Áno, aj zákazníci z Čiech sú u nás viac ako vítaní a ich balíček odošleme bez problémov. Momentálne na to využívame služby slovenskej a českej pošty.




Ako sa dozviem, v akom stave je moja objednávka?


Po odoslaní objednávky vám zašleme e-mail s potvrdením o prijatí objednávky. O vybavení objednávky a jej odoslaní vás rovnako informujeme e-mailom. Ak máte akékoľvek otázky ohľadne vašej objednávky, môžete nás kontaktovať vrámci chatu (pripravte si číslo objednávky) alebo nám napíšte na customerservice@plantkissed.sk




Rád/rada by som produkty vrátil/a.


Neotvorené a nepoškodené produkty nám môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Do balíku priložte písomnú žiadosť na odstúpenie od zmluvy, číslo vašej objednávky a kontaktné údaje. Poštovné za odoslanie tovaru naspäť k nám hradí zákazník sám. Vašu žiadosť po obdržaní spracujeme a najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vašej žiadosti, vám platbu za vašu objednávku a poštovné vrátime formou, akou ste objednávku uhradili.




Ako dlho trvá objednávke, kým ku mne dorazí?


Vaše objednávky sa snažíme spracovať ihneď, ako je to možné. Preto objednávky prijaté do 11:00 spracúvame a pokiaľ je to možné, odosielame ešte v ten istý deň. Tieto objednávky (doručenie kuriérom) môžete očakávať už nasledujúci pracovný deň. Ak si objednáte po 11:00, dorazí balíček do cca 2 pracovných dní.




Podľa čoho mi boli vyrátané náklady na doručenie?


Náklady na doručenie sú automaticky pripočítané k cene produktov a sú viditeľne zobrazené vo vašom košíku aj pred dokončením objednávky. Nadmerné objednávky majú prirodzene väčší náklad na doručenie, ako malé zásielky. Cena za doručenie je bez DPH a v pokladni je viditeľne vypočítané DPH z ceny za tovar + ceny za prepravu.




Ako môžem za tovar zaplatiť?


Momentálne akceptujeme platbu na dobierku a platbu online, t.j. platbu platobnou kartou priamo u nás na stránke. V prípade dobierky za objednávku zaplatíte priamo u kuriéra v hotovosti, alebo kartou.