Často kladené otázky
Všeobecné
Čo to znamená "Plantkissed"?
Zarytí angličtinári už isto vedia, že takéto slovo predsa neexistuje. Je to niečo ako sun-kissed, teda pocit, keď ste pobozkaní slnkom - cítite sa i vyzeráte lepšie, lebo v tvári máte jemný dotyk slnka. Byť "plantkissed" pre nás však neznamená iba jeden stav - je to napríklad pokoj v duši po pobyte v prírode, skvelý pocit po zjedení večere plnej výživnej zeleniny, radosť po zaliatí kvetín alebo rajčín vo vašej záhrade, ktorá práve vďaka vám kvitne. Sme si istí, že ste sa už tak raz cítili, len ste to nevedeli pomenovať.
Čo u vás nájdem?
Ako vyplýva z našich kategórii, kombinujeme "vnútornú a vonkajšiu krásu". Teda chceme vám pomôcť najskôr odstrániť príčinu problému a nie iba skrývať následky.
Prečo by som mal objednať práve od vás?
Nuž, v prvom rade budeme dúfať, že sa s nami v mnohom stotožníte a naša práca a ponuka vám vyčaria úsmev na perách. Nechceme však len rečniť, chceme sa aj činiť, preto zopár dôvodov:
Čo je to adaptogén?
Adaptogény sú netoxické látky, nazývané tiež "rastliny nesmrteľnosti". Pomáhajú organizmu adaptovať sa na stresové a záťažové situácie, podporujú normálne telesné funkcie, obnovujú telesnú rovnováhu. Na to, aby sa rastlina mohla radiť medzi adaptogény musí spĺňať určité kritéria. Takáto rastlina zvyšuje odolnosť organizmu voči stresujúcim vplyvom fyzikálneho, chemického, biologického, duševného i environmentálneho pôvodu.
Po objednaní
Doručujete aj do Česka?
Áno, aj zákazníci z Čiech sú u nás viac ako vítaní a ich balíček odošleme bez problémov. Využívame na to služby prepravnej spoločnosti Geis
Ako sa dozviem, v akom stave je moja objednávka?
Po odoslaní objednávky vám zašleme e-mail s potvrdením o prijatí objednávky. O vybavení objednávky a jej odoslaní vás rovnako informujeme e-mailom. Ak máte akékoľvek otázky ohľadne vašej objednávky, môžete nás kontaktovať vrámci chatu (pripravte si číslo objednávky) alebo nám napíšte na customerservice@plantkissed.sk
Rád/rada by som produkty vrátil/a.
Neotvorené a nepoškodené produkty nám môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Do balíku priložte písomnú žiadosť na odstúpenie od zmluvy, číslo vašej objednávky a kontaktné údaje. Poštovné za odoslanie tovaru naspäť k nám hradí zákazník sám. Vašu žiadosť po obdržaní spracujeme a najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia vašej žiadosti, vám platbu za vašu objednávku a poštovné vrátime formou, akou ste objednávku uhradili.
Ako dlho trvá objednávke, kým ku mne dorazí?
Vaše objednávky sa snažíme spracovať ihneď, ako je to možné. Preto objednávky prijaté do 11:00 spracúvame a pokiaľ je to možné, odosielame ešte v ten istý deň. Tieto objednávky (doručenie kuriérom) môžete očakávať už nasledujúci pracovný deň. Ak si objednáte po 11:00, dorazí balíček do cca 2 pracovných dní.
Podľa čoho mi boli vyrátané náklady na doručenie?
Náklady na doručenie sú automaticky pripočítané k cene produktov a sú viditeľne zobrazené vo vašom košíku aj pred dokončením objednávky. Nadmerné objednávky majú prirodzene väčší náklad na doručenie, ako malé zásielky. Cena za doručenie je bez DPH a v pokladni je viditeľne vypočítané DPH z ceny za tovar + ceny za prepravu.
Ako môžem za tovar zaplatiť?
Momentálne akceptujeme platbu na dobierku a platbu online, t.j. platbu platobnou kartou priamo u nás na stránke. V prípade dobierky za objednávku zaplatíte priamo u kuriéra v hotovosti, alebo kartou.