Doprava

Po odoslaní objednávky (z Vašej strany) začína náš tím usilovne pracovať na jej vybavení. Akonáhle objednávku spracujeme, odošleme Vám potvrdzovací email, ktorý znamená, že Vaša objednávka je v rukách dopravnej spoločnosti 123kuriér, ktorej služby využívame na prepravu Vašich prírodou pobozkaných balíčkov.

Poštovné a balné je Vám automaticky vypočítané podľa váhy objednávky a viditeľne zobrazené pred odoslaním objednávky. Poštovné je pri nákupe nad 100 € zadarmo (platí pre doručenie vrámci SR), resp. pri nákupe nad 150€ (platí pre doručenie vrámci CZ). V prípade, že sa Vám poštovné nezobrazuje, prosíme Vás, aby ste nás bezodkladne kontaktovali.  

Tradične trvá doručenie vrámci SR 2 pracovné dni. Ak máme k dispozícii Vaše telefónne číslo, odovzdáme ho dopravcovi a kuriér Vás pred doručením bude kontaktovať za účelom dohodnutia termínu doručenia (resp. Vašej dostupnosti na Vami zadanej doručovacej adrese). Doručenie mimo SR realizujeme cez Slovenskú poštu.

Objednávky doručujeme vrátane celej EÚ. Všetky zásielky, ktoré majú doručovaciu adresu mimo Slovenskej republiky, budú doručené cez Slovenskú poštu.

Platba

Za Vašu objednávku zaplatíte kuriérovi v hotovosti alebo kartou (podľa možnosti), prípadne na pošte. Platbu kartou vopred uskutočníte priamo u nás na stránke a v oboch prípadoch objednávku ihneď expedujeme.

Online platba

Po potvrdení objednávky budete presmerovaný na platobnú bránu spoločnosti Comgate Payments. Tu máte možnost využiť platbu kartou, ktorá Vás presmeruje priamo na online banking vybranej banky, kde prostredníctvom internetbankingu odošlete platbu.

Prevádzkovateľom platobnej brány je spoločnosť ComGate Payments, a.s., https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana. Kontaktné údaje prevádzkovateľa platobnej brány pre prípadné reklamácie, alebo otázky k platbám:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267